Like a darkness in the ligth


Vet inte om helgen var så värd.. gjorde inte nå vettigt alls. Igår var jag med Angelica, vi var till gunnars en sväng och hälsa på hennes mamma en sväng.. Sen for vi till Jimmy och satt där en stund, åkte och prata med Hanna och Jim. Sen var jag bara hos min syster och pussa på världens bästa Emil. Tog med han till mig en stund, men han ramla på min minsta katt unge som bet han i ansiktet och då sprang Emil liten i väg och skulle gömma sig på toa men ramlade på vägen in och rev hela mitt jävla pärl draperi över sig, stackars liten, då ville han gå hem. Nåja, Ida kom senare sen kom Hanna, Jim och Hanen, såg bara tv sen for ut en sväng..

Jaaa!! När vi åkte ut igår kom det ett psykfall?! Sprang här utanför på parkeringen i bara vita kalsonger, grymt jävla läskigt. Sen sprang han in i mitt jävla trapphus !! Ida ringde polisen så dom skulle fixa det. Vi var inte ute så länge så när jag kom hem skicka jag inte Hanen och kolla trapphuset så jag vågade gå in ? :O Jaa, sen precis när jag kom jag på att jag hade förfan tvätten kvar i tvätt stugan.. Nåja, Hanen fick för sig att han skulle skrämma mig så han sprang runt utanför fönsterna och greja, så jag tvinga han och följa med dit också. Lugnade ner mig lite och gjorde nå läxor, sen somna jag redan tolv, och vakna för nån stund sen .. :s

va fan? .. aldrig är det lätt.

..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0