04:19


Nog är jag trött, men ibland går det bara inte. Har legat i snart en timme och inte orkat röra mig eller ha ögonen öpnna. Men jag är vaken. Börjar bli trött på att så fort det känns lite mindre bra så är det sömnen som får stryk. Hade hellre haft det på ett annat sätt, men så kul skulle vi inte ha.

How about a round of applause för dom som sten hårt biter sig fast vid två-samhet! Kom och tänka på det nu, att det är väl inte kul och vara ensam alla gånger. Men är det verkligen kul och vara två om alla gånger? Fast det är väl nått man vänjer sig vid, men vänjer man sig vid det bara för att "det ska vara så" eller? Egentligen så är det väl en skit sak och olika från person till person. Men för ett tag sen så pratade någon om att vara ensam i två-samheten och det har brännt sig fast i skallen på mig lite.

Nä, sova två timmar eller? Får väl se. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0