I'm not used to all your tricks


Sitter i byn och tar det piano, ganska skönt för en gångs skull. Har just fixa lite med min blogg design, nog för att jag är så tragisk på det så vet inte om man ens får kalla det design. Men vart less på det gammla så drog till med nått för stunden, man orkar ju inte ha nå som hundra andra har. Det ända jag är nöjd med är färgen. Blir då kvar till byn imorgon iallfall, lillebror och carro kommer senare så kanske måste tvinga dom och göra nå socialt annars vet jag inte vad som händer. Sen är det ju sådär jobbigt igen så att jag måste duscha, klarar inte av när det är varmt, duschar hundra gånger om dagen och ändå blir man äcklig. Får se kankse blir ett bad senare? Alltså i älven eller nå, men då måste man ju ändå duscha så det problemet kvar står. Sen är det ju speciellt trevligt när man typ har medfödda brännskador, nog för att det var väl och gå till överfrit? Men eksem dåå.. eller psoriasis men känner inte för och kalla det för det, det är ju som inte så seriöst så att jag vill kalla det för det. Nåja, det går att rädda med olja och kortison, men då ska man ju ha orken till och kladda med det hela tiden.. och jag är ju som inte så sportig av mig.

But I'am what you see
I'am not what they say
But If i turned out to be
Could you love me anyway?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0