You say you're fine I know you better then that


Bära eller brista? Jag tror jag vet egentligen. Just nu känner jag mig som åtta år, vill bara räcka ut tungan åt alla och springa iväg. Man kanske skulle prova det? Tror inte att det fungerar men har ingen lust och göra nå. Vill bara gaaaaaaaaah, jag vet inte. Jag brukar säga att jag vill lägga mig ner och skrika eller gråta. Men känner för och lägga mig ner och garva. Som sagt.. jag har nog nån sjukdom, minst en bokstav iallafall. Hade iallafall varit skönt och ha det som ursäkt. Jag vet inte vad jag göra längre.

I remember you driving to my house, in the middel of the night
I'm the one who makes you laugh when you know you're about to cry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0