Every night is another story


Är just på väg och lägga mig på soffan vid tvn och sova. Utan att jag tänkte på att jag faktiskt lagt ner det där med sova i soffan vid tvn? Har sovit i sängen utan tv jätte länge nu och det har funkat bra, vare sig jag sovit själv eller inte. Eller jaa, jag har släpat tvn till sängen ett par gånger, men haft på den utan ljud. Får lite bad feeling av det här.., vet inte om det är nå och bry sig om, får väl se om det fortsätter efter inatt. Men känns ändå som att det är en gång är för mycke när jag verkligen behövt och behöver fortfarande få ordning på mina sov tider och andra nattliga fasoner. Men just nu skiter jag i det. Mitt mål idag var att somna före fyra och så ska det bli.. så soffan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0