I don't want it this way and niether do you

Och imorgon är sommarlovet slut, är brutalt less på den komentaren.. Vilket sommarlov? Eller nog har det varit sommarlov men vad har jag gjort? Visst har jag haft roligt och gjort lite alttmöjligt. Men i överlag har det varit det sämsta på länge. Och det har inget och göra med någon jag umgåtts med eller något som hänt. Men känns bara som att det inte hänt nånting speciellt. Inget sånt där som det pirrar i kroppen av och tänka på. Luleå kalaset är väl det mest minnesvärda, men det är väl mest för att det påminnde om förra sommarn och  med tanke på att jag knappt umgåtts med Baby i sommar, så tummen upp för det även om det var ur spårning på hög nivå. Nu när man tänker på det så finns det mycke annat som också ätsat sig fast men jag saknar det där lilla extra. Det har om lyst med sin frånvaro kan man säga.

Nåväl alla jag känner, muppar, gratis-ätare och andra som man glömmt bort, vi ses imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0