Leave me alone, I'm lonely


Somnade inte fören frammåt fem imorse, försökte sova framför tvn i säkert två timmar. Sen flytta jag i Lillebrors säng och då känndes det som att jag inte skulle kunna somna heller, men jag dog nästan på en gång. Ett plus i kanten med och flytta dit var väl att jag tog mig upp kring tolv när den lilla mannen som inte är så liten, alltså min bror, tände lampan och börja meka ihop nå tv-spel och greja. Jag hade sovit som en mupp fast alarmet hade gått var tionde minut sen elva. Hade tänkt fara hem till stan sen ikväll, men som det känns just nu så orkar jag inte det. Nu ska jag då gå och se om det finns nå och laga middag av, mamma och pappa jobbar, plus att mamma fyller år så tänkte att jag kan fixa nå middag iallafall. Eller så kan ju lillebror? Men efter dom misshandlade hamburgarna till lunch igår? Hmm.

Go away, come back, go away, come back
Go away, come back, go away, come back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0