Make the rules as I go


Gick till Agge en sväng ikväll, vart en öl där. Bokstavligt talat en. Mia och Hanna var också där. Sen kom det ett par stycken till som hade med sig nå spel, slutade med att vi spelade Alias, ett jävla skrik spel enligt mig, men det var roligt. Kom hem för ett tag sen och nu sitter jag bara här i brist på annat, tänkte sova men är inte riktigt trött än. Imorgon blir det byn, fast jag är inte så sugen på och fara.. Klurigt värre. Vi ser juu.. Godnatt.

Det kommer inte bli nå av det här, bara och inse. Det här är inte jag, inte mitt sättt. Det är bara en tidsfråga innan det spricker. Jag klarar inte av sånt här. My way eller inte alls, sorligt men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0