No white flag above my thorn

Idag efter lite klipp och klister på skolan så har jag bara varit med Hanna och myst påå, känndes som att det var ett tag sen så det var trevligt! Ska försöka gå och lägga mig nu, bara för att jag somnade tidigt igår så blir det självklart att jag nattsuddar ikväll, hade förmodligen kunnat somna för ett par timmar sen, har lite sovmorgon imorgon men lär ändå bli trögt. Nu vill jag bara ha helg, känner för och få sova ut ordentligt! Har inga som helst planer för imorgon, ska väl gå på skolan till och börja med, sen så hade varit lite gödans och hitta på nå med Ida innan hon åker till Bulgarien men hon har förmodligen inte packat eller nå så. Kan kanske tycka att är en skvätt orättvist att hon ska fara.. Hade varit skönt och komma bort ett tag från det här stället. Men skitsamma, jag var ju nyss till Turkiet och hon är ju som den beesta så hon kan väl få åka utan att jag måste hata henne. Skickade nyss ett sms till muppen och frågade om hon var vaken, men verkar som att hon grisar sig och sover. Inte för att jag vet vad jag ville så var väl inte så noga. Godnatt.


I will go down with this ship
I won't put my hands up and surrender

Kommentarer
Postat av: bestaste

haha, nog kan du ju vara allt för jävla söt ibland alltså : )

2009-08-27 @ 01:39:38
URL: http://lillidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0