Now it chills me to the bone

Idag har jag inte gjort ett skit. Kännt för och skrika 'jag hatar dig' åt någon bara för att det känns bra och göra det ibland. Hur som helst, jag har inte träffat någon och skrika det åt. Jag har inte träffat någon alls idag. Men det gör ingenting, försökte hitta på nå där en stund, men jag vet inte. Legat i soffan och snurrat hela dagen, funderar strakt på och byta plats på mina soffor, annars kommer den här vara brutalt mycke mera använd än den andra, med tanke på att jag ligger här 95 procent av mitt liv. Kanske inte riktigt sant men det känns som det ibland. Imorgon blir det nog en snabb mellan landning i byn och sen vidare ut i skogen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0