Tisdag natt


Nu är jag hemma i stan igen :) Har inte gjort mycket ikväll, klippt Saras hår och trallat runt där och hemma. Egentligen så har jag bara sett på tv, är helt slut även om jag inte är trött. Satt just här och tänkte på att det är ett år sen jag var på sjukhuset nu, tiden sen dess har gått sjuhelvetes fort. Känns som att jag inte riktigt vet vad tiden gått åt till men det blir jag knappast klokare av och tänka på det. Det fulaste är att när jag låg på sjukhuset var varje miunt en evighet, men nu känns det inte alls som att det var så farligt? Jag minns jätte lite av tiden jag låg där, välidigt lite kan jag tycka. Det lilla jag kommer ihåg där ifrån skulle nog inte ens täcka en vecka och jag var där lite mera än tre veckor. Men jag kan tänka mig att hjärnan förträngt det eller nånting, sånt kan ju faktiskt hända när det handlar om jobbiga saker har jag hört på CSI. Haha, skämt och sido. Så ska jag nog försöka sova alldelens strax, vilket ska bli jävligt skönt för jag har helvetes ont i ryggen! Fast det är självförvållat.. så börja inte tycka synd om mig eller nå :)

Ibland har jag lite lust och slänga ur mig nå fränt, men bara just för sakens skull. För att det skulle vara så jävla enkelt och bara göra det, men hela historien är som.. nae. Så mycke, men ändå så lite i min värld. Jag har annat och fokusera på och det är inte för att sätta någon åt sidan på nått sätt, utan mera för och sätta mig först. Jag har all tid i världen.

Funderar starkt på att sluta skriva om saker som ingen ändå har en aning om. Men det har väl också att göra med det där att det är så enkelt och jag behöver inte ens förklara mig om jag inte känner för det. Det är ju inte precis så att någon frågar. Fast sen så vet jag att om någon frågar så är det förmodligen någon från den minimala delen av dom som faktiskt har en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0