Toy soliders..


Är kvar i byn, känns som att det är lika bra, gör ändå aldrig nå när jag är i stan. Idag har jag fixa med lite kort, riktiga kort, alltså fotografier.. Det jag sorterade tog nästan tre timmar och få klart, även om jag vart gode less efter ett tag så var det ändå roligt. Nu ska jag nog ta och sova, är fortfarande nöjd med mina sov tider, har inte sovit längre än till kring ett på väldigt länge även om jag inte går och lägger mig jätte tidigt. Vart inte mycke av och vara ute och sola idag men det är ingen nyhet att jag inte har tålamod och ligga ute och bara ligga. Eller jaa, om man nu är och badar går det väl an. Känns bättre ikväll än vad det gjorde igår kväll, allt är väl inte alltid kul men jag klarar mig. Det har varit värre.

Här är två av alla tusens bilder från idag,
när jag visa dom för mamma vart hon helt fjantig och glad över att vi aldrig bråkat.
Eller vi har väl retats, men det får man :)
Men som ni ser tyckte vi om varann redan när vi var små!

Jag vet att bilderna är dåliga, men har tagit med telefonen på dom riktigt korten..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0