I don't wanna be anywhere but here

Haha, nå sitter och muppar mig med mina kossor på farmville, dom säger muu hela tiden, dom är söta sen fick jag just en gris av Hanna :) Ser även Paradise Hotel men när det är slut så ska jag sova då, tror jag. Har nött Rayman Ravin Rabits ikväll på wii ikväll, riktigt sjukt spel men jävligt roligt, både jag och Carro lär ha träningsverk imorgon! Huuh. För övrigt så har jag städat hela köket och hallen här idag, det blev riktigt rent och fint, det känndes bra sen är det ju ett plus att jag känner mig trött nu, så jag kanske kan somna snart. Men nu till det värsta och det är åskan som gått an här idag, jag har aldrig varit så brydd i åska men idag var det illa, var så jävla obehagligt så jag var tvungen och gå ner i källaren, det var inte roligt kan jag ta och informera om.

I belive this is heaven to no one else but me
And I will defend it as long as I can breath


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0