Disturbia


Idag har det inte hänt mycke än så länge. Har haft så jävla ont i skallen så jag funderat på om jag ska överleva, så det känndes som att all övrig planering var överflödig på grund av eventuellt dödsfall, men nu känns det bättre, tackar som frågar, hm? Nåååja, nu har jag fläkt upp fönstrena och flyttat dit alla blommor, tänkte att dom behövde lite ljus, tro mig eller inte men dom växer som fan, det kan ju som vara trevligt! Nu tänkte jag att jag skulle ta tag i min jävla disk och diska den, inte ta tag i den och kasta bort den. Vilket hade varit skönt men så kan man ju inte riktigt göra känns det som. Fast om nångon är intresserad av och veta så ska jag kasta bort min matta, har fått en ny av mamma som jag får hem på söndag, den är mycke finare och bättre. Nu innan jag gör nånting så ska jag ta mig en promenad upp för trappan till min syster och dricka kaffe och titta på Linus tänder, den rackarns lilla ungen har fått tre på bara några dagar, han är söt :)

Sen kan det ju vara gödans att jag just vart upplyst om att det är fredag, inte för att jag vet vad nu varför det var nödvändigt och upplysa alla om det. Vart nästan förvånad, men kan ju vara värt, förra sommaren var det fredag lördag varje dag, men nu är det som måndag, tisdag varje dag, eller nå!

Relese me from this curse I'm in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0