Nothing alright is ever good enough


Jo, hej.. Helgen har bestått av att sova? Ungefär hela helgen känns det som. Från igår till idag iallafall. Somnade runt tolv igår kväll, sen var det ett konstant jävla ringande i telefonen från ett till två, somna väl om fem minuter mellan varje gång nån kännde för och skrika att jag var dum i skallen för att jag inte var på farmen. Sen vet jag att jag fick sällskap senare även om jag inte har det blekaste om vad klockan var. Nog för att det är precis så att jag kommer ihåg att jag vaknade litegrann, sa säkert nånting jätte smart som vanligt. Annars så vaknade jag inte ordentligt fören fem idag :s sjuuukt. Vaknade lite när J for,  sen kring två och sen vid fyra, tänkte kliva upp båda gångerna men hann somna om innan jag gjorde det. Idag har jag bara tvättat, eller ikväll kanske vi ska säga och nu är jag i byn, funderar på om jag ska försöka sova, känns som att jag skulle kunna.. eller så är jag vaken och hädar ut morgon dagen och gör en tidig kväll.

Alltså.. min dator vill brutalt gärna att jag ska bära den mellan byn och stan konstant. Börjar bli lite less på att mitt internet aldrig fungerar. Ja, eller mamma fick igång det på fem minuter, men jag är ju inte så jävla insatt det här med datorer. Tänkte lägga ut fanskapet till dator på blocket idag. Men hur gör man det utan internet? Va, va, va, va, nä.. just det. Men nu funkar det iallafall, kommer säkert göra det i tre dagar eller nå.

Theres no erarthly way of knowing what was in your hear when it stoped going..
Ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0