Everything seems cut and dry


Vadå uppsving? Jag har ingen aning om vem fan som läser min blogg, haha. Eller jag har väl mina aningar om ett par stycken? Men hallå, kring 30 om dagen? Och då pratar vi unika besökare. Inte för att det var så noga men tycker bara det är lustigt med tanke på att jag inte läser någons längre, fast det kanske inte har någon betydelse.

Vaken tidig idag.. men taskigt väder så får väl se vad jag ska göra, känner lite för och fara hem men får väl se.

Känns inte som att jag kan förlora nånting, när jag inte bryr mig.. Eller det låter så fel och säga så, men det gör ingenting, fast det är väl samma sak som och säga att jag inte bryr mig. Även om det låter dumt så är det ok. Jag vet vad jag tror, även om jag inte behöver erkänna det. Det duger med att jag vet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0