You give me the power


Grattis till världens bästa ida idag! - baby, baby du är bäst!

Har satt om mina blommor litegrann så att det ser bättre ut, dom hade konstiga krukor som var alldelens för stora, så nu har jag mindre men större blommor :) Om dom nu överlver också så är jag jävligt nöjd. Inte för att jag vet hur intressant det var av mig och berätta det. Och vem fan ställer sig och sätter om blommor klockan 01.50 om natten? Jaa, nog för att jag gjort konstigare saker än det. Nu är det strax godnatt, hoppas verkligen att jag somnar också, för jag orkar inte hålla på och sova hela dagarna, känns så onödigt. Har ingen aning om vad jag ska sysselsätta mig med imorgon, men nånting blir det väl säkert.

Jag är som glad att jag har dig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack gullet :)

2009-08-13 @ 19:27:54
URL: http://lillidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0