Du går inte ensam genom dunkla rum


Den här veckan har gått ganska fort, har ingen aning vad som händer i helgen, har ingen speciell plan iaf. Det är ju till och med lov nu, glömmer bort det hela tiden.. Herregud, var just med Angelica och släppte Dino med Jennys tre små bus hundar, det var verkligen en syn, helt galet. Nu sitter jag och funderar på om jag ska duscha och gå upp och klippa Sara sen, tror det blir att vänta med och duscha, kan ju bli lite hårigt.. Undra vad fan man skulle göra sen, har lust och bara vara hemma, eller egentligen inte.. men just nu får jag åt nerverna bara av och se vissa.



Jag skulle inte ha tålamod och bli förstådd, om du lämnade mig nu.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0