Everytime you walk away or run away


Var på bvc med Sara och Emil idag, sen efter jag kom hem städa jag litegrann, sen for jag och Jens till Sofia, där Camilla också var, kolla lite tv och prata skit som vanligt. Kom hem för två timmar sen kanske, har plockat undan lite till och gjort kompletteringen till Samhällsprovet, känndes skönt och få det ur världen. Kom på nu ikväll när jag satt här att en grej som Amanda sa förra veckan när jag yra efter uppgifter jag tappat bort, hon sa.. Hur kan man tappa bort uppgifter, man tar dom och gör dom sen är det färgdigt.. Och det där fastnade som fan i min skallen, det är ju faktiskt inte svårare än så. Även om jag garanterat aldrig kommer vara nöjd med det jag gör så går det iallfall frammåt.. Nu sitter jag och tittar på nå Cold Case och dricker varmakoppen, ska försöka sova om en stund, har lite sovmorgon imorgon vilket alltid är uppskattat även om det bara är till tio..
 

Every time you walk away or run away
You take a piece of me with you there

Oh it seems like I'm walking right to your door
With my hearts still resting, looking for something more
Are you ever going to see everything you mean to me?

Everything you never see is everything you mean to me

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0