Hurry up and wait..


Var med Sofia en sväng idag, sen hos Evy, med hon och Sara, skulle baka mjukkaka men jag och Linus drog en taktik vila iställe, mest mysigt. Lagomt tills jag hade vilat klart ville Angelica ha med mig ut så jag for ut med hon en liten sväng. Slutade med att jag var med Jim iställe, känndes som hundra år sen jag såg han sist mer än nån snabb sväng, så det var trevligt. Var runt och skjutsa på lite fyllskallar sen kom Hanna också och var med oss. Kom hem nu för en stund sen, ganska skönt att det inte blev svin jävla sent ändå ska till byn imorgon på morgon/förmiddan nån gång.

You are the only one who understand,
through your darkest thought I'll stand by you.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0