Let me be the one you call


Fick sluta lite tidigare idag så tänkte åka till byn, lånade Hannas busskort så jag skulle slippa gå hem och allt, väntade en stund på skolan och sen när jag var nästan vid smörblomman kom jag på att det går ju fan inga bussar där nu när dom bygger om i stan och orka inte börja springa in till medborgarplatsen för och kanske hinna. Så jag gick hem iställe, åt med Sara, Evy och Casper och åkte upp med en senare buss. Nu ska jag sova om en stund och om det är lika fint väder imorgon blir det ut med hunden, det behövs! Tvn nästa..

When you feel all alone,
and the world has turned its back on you.
Give me a moment please to tame your wild wild heart
When darkness is upon your door,
and you feel like you cant take anymore.
Let me be the one you call..

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0