You might think I'm bullet proof, but I'm not


Kan någon jävel gissa vem som fortfarande är vaken? Jo, jag..
Tre timmar senare och lite renare här hemma, nu kanske jag står ut med och komma hem igen om jag far till byn imorgon. Sitter och dricker varma koppen och letar efter nå och se på tv men tror det blir och pilla igång en film på datorn för jag hittar inget som är bra nog och se men ändå nog dåligt för att somna.. Satt hos min syster nån kväll förra veckan när hon körde ungarna i sängen och tänkte på att jag hade nog behövt nån som tvinga mig i säng på kvällen och skrek åt mig tills jag klev upp på morgon, jag tror aldrig jag har haft det, inte så lågnt tillbaka som jag kan minnas iallafall. Fast jag var ganska morgon pigg förut.. vars tog det vägen?
 
Nu börja jag må illa också.. Nåja, vi syns väl på skolan lär vara sliten som aldrig förr.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0