Life would suck without you


Vart lite trött idag så åkte till byn kring elva.. Lillebror har också varit hemma hela dagen vi har spelat alfapet och försvunna diamanten :) Ska nog hit imorgon också, jävligt skönt och vara här och ta det lungt och komma bort lite.. Har slinga håret ikväll och första gången så vart det faktiskt hyffsat, endel är till och med blont ! Så det här får nog vara så kanske jag kan bli lite ljusare i håret till sommaren..

En sak är säkert och det är att det är tusens saker som fan i skallen just nu och jag vet inte hur jag ska bete mig för att nånting ska bli rätt. Det mest känns ganska meningslöst och ovärt. Jag tar inte åt mig av allting som händer runt omkring, känner mig helt likgiktig och obrydd om nästan allt och alla. Ibland är det som en film ut ljud eller ordentlig bild, bara mummel och rörigt..



   


.

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

i feel the same baby

2009-02-12 @ 01:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0