You end up hurting all of your friends


Nu börjar det hända saker här, har små städat och grejat i flera dagar nu. Har kasta ut och flyttat om så nu ser det nästan ut som det gjorde från början när jag flyttade hit, bortsett från köksbordet då. Idag har jag och min syster städat förrådet så jag fått undan lite grejer. Efter det for jag till Angelica och vi somnade, haha. Sen har jag varit hos Sara igen och pratat skit och sett tv. Fick nån knäpp nyss och börja röja ännu mer, men det behövs fan ränsas grundligt och införas lite ordning, orkar inte med kaoset längre även om jag nu hade ett ganska organiserat kaos. Antar att fortsättning följer imorgon. 

Kom och tänka på nu ikväll att fan vad skönt det är med lite lugn och ro. Har svamlat på här med allting utan verken musik eller tvn på. Börjar inte fören 20 över 12 imorgon så kan gå och lägga mig utan och känna mig stressad. Ska nog fixa igång nån film och andas fem minuter.   


Nej.. hon kallade dig jävla fitt-hora.^^
haha, dagens..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0