It's like I've been awakend

Jag har ont i mitt högra öra, eller jag fick det nu. Mysko. Är iallafall hemma i stan nu, kom hem förut ikväll. Har haft det väldigt mysigt sen jag åkte i Lördags, som alltid, lugn och ro, även om det i slutändan inte är så utvilande ändå. Följde Sara på konsum ganska direkt vi kom till stan. Efter det åkte jag ut med Angelica och Mia men var dödsjävla trött så kollade lite på bebisarn hos Angelica när vi kom dit efter ett tag på stan, sen gick jag hem. Även om jag var dödstrött så fastnade jag hos Sara, det skulle bara bli en snabb kaffe sväng, men det vet vi ju att något sådant finns inte. Har just kollat på Paradise hotel danmark, tragiskt.. jag vet.. men är man stuck så är man. Sa jag att jag var dödstrött? Jo det är jag, men vart besatt av en grotesk kännsla av att jag ville städa, men nu för tiden infinner den kännslan sig så pass ofta att det gör ingenting om jag ignorerar den och sover iställe. Det har så lätt och gå överstyr när jag är övertrött och ska till och städa, det är nog någonting psykiskt.

Everywhere I'm looking now, I'm sorrounded by your embrace.

Kommentarer
Postat av: idahoe

sweet :)

2009-07-28 @ 02:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0