So, waht. I'm better of every day

Hmm, var ett jävla bra tag sen jag rev ner nå här. Men kan bero på att jag suttit isolerad i skogen nästan en vecka, fick just det och låta som då dåligt? Men ärligt talat så hade jag nog inte kommit mig därifrån om inte alla andra farit där ifårn och ensam där var inte ens och fundera på. Blir förmodligen någon mer sväng dit så fort som möjligt, så jävla skönt. Idag är det iallafall fredag, känns inte som det alls. Har inte fått ett piss gjort idag, eller har assisterat min syster, sen har pappa varit hit med en tv och lite annat. Nu ska jag göra nå åt disken, rentvätten från förra veckan och golvet, vilket är det ända som är kvar, lämnade allt hyffsat städat innan jag for vilket var en skön överaskning när jag kom hem efter som att jag hade glömt det.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0