The fire kills you like a motherless child


Ahumm, har farit fram och tillbaka mellan stan och byn som ett jävla pengel tåg. Men nu blir jag iallafall i stan till på fredag och efter det drar vi allihopa upp till farfar och hoppas på bra väder så vi kan prova poolen där :) och så emil får prova sin lilla elefant pool. Grymt söt! Nåväl, har städat upp här hemma nu ikväll och nu ska jag gå och lägga mig, känns skönt att jag fått lite ordning på dygnet, om jag nu somnar inom en timme max. Imorgon tänkte jag gå ut och leka med emil här och sen ska vi tävtta och jag ska ha Dino.

Ikväll känns det iallafall jävligt mycke bättre, det vart en hel flipp, men det känndes som att jag behövde få ut allting. Det känns inte längre som att jag går sönder eller ska explodera.

Det finns ett enkelt svar. du är varm när jag är kall.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0