Got bruises on my heart and sometimes I get dark


Hm, jag är inte synsk.. så jag kan inte förutse vad som kommer hända? Och jag måste nog erkänna att jag inte är allsmäktig.. så jag kan inte bestämma vad som ska hända? Så hur ska jag göra då? Det känns som att jag måste veta för och ta mig nånstans alls. Jag försöker trycka mig framåt sakta men säkert, men är det så det ska gå till? Jag brukar väl inte bry mig eller rätta mig efter andra. Men det är nånting som gör att jag håller tillbaka men det är inte vad jag vill, jag känner mig så jävla instängd. Jag som vanligtvis bara brukar skrika vitt och brett, jag säger ingenting. Jag vet inte vad som är galet, men jag vet att jag måste hitta tillbaka till det som varit, det här är inte jag.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0