How a resurrection really feels


Du kommer snart komma och säga att du är lycklig men du vet inte om det än, fick jag höra idag av min kär partner in crime också känd som syster, näst intill mest kännd som min syster :) Inte lätt vara föredetting inte... Nu blir det jävlat snart sängen, eller soffan rättare sagt för att jag är i byn. Har ändå haft lite små roligt ikväll och fått en jävla massa gjort också, känns som att det börjar finnas ett slut på alla jävla rest uppgifter.. Bara en grotesk kvar som jag måste ta tag i väldigt snart, helst igår.. sen nå små grejer men paniken har lagt sig.

Kyss bolla så fort det gått alltså.. Maj är slut nu?!
Är nästan så jag sitter och funderar på vad fan som hänt, det var ju valborgs igår? ungefär så känns det.. Har då haft jävligt roligt om inte annat. Det är väldigt mycke som är väldigt annars, men det känns bra ändå. Vet inte hur jag ska förklara riktigt, det är som att jag hittat min broms? eller nå sånt.. Jag far inte fram som ett jävla jet plan.. Undra om man kan kalla det för någon slags balans?

Känns att det börjar bli sommar nu när vi bestämmt kring midsommar osv.. Men på midsommar blir jag iallafall hos farfar med lundbergs, larssons, sunden, karlsson, thomelius, stålnacke/loggert. Tror nog det kommer bli bra det också :) Sen så har jag och Hanna styrt lite för helgen som kommer nu :) Blir säkert bra grejeer.

-

You have to follow through with every word you say.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0