I got to make this life make sense

Nu är jag då i byn som vanligt vill jag nästan säga även om det tar imot. Börjar kännas som att jag blivit jävligt tråkig och instängd. Som att jag gått och blivit seriös eller nå, om man jämför med förut och inte minst förra sommaren. Jag vet inte om det är nån jävla period eller nå. Men jag känner inte för och göra nånting alls, knappt kliva upp ur sängen. Känns inte som det kommer bli nån party sommar precis. Känns lite skönt men ändå inte för jag har ingen lust och gå miste om massa roligt för att jag har nå jävla nere period eller nå. Men jag orkar bara inte. Känns som att jag försummar alla när jag inte har lust och göra nånting eller blir less och bara vill hem och sova så fort jag kommer mig för och hitta på nånting. Får väl vänta på nån vändning, om det nu kommer nån vill säga.


I'm over this, I'm tired of living in the dark
Can anyone see me down here
The feeling's gone
There's nothing left to lift me up
Back into the world I know

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0