In my head theres only you now


Kom mig upp tidigt igår, for Sunderbyn med Angelica och hälsa på hennes pappa. Sen stanna vi hos hennes morfar och fika sen for vi till madde och satt där ett tag. Sen vart det göra hål i öronen kaos hos Agge, tror det vart att jag gjorde 6 hål i slutändan, endast på Angelica och Jennifer, vart ganska bra. Senare på kvällen vart jag trött och skulle upp och fara till byn så jag gick hem och försökte sova, men som vanligt så gick det inte. Jonte kom och umgicks, tror knappt jag var vaken när han gick, så jag somnade nog ganska direkt där baki halv ;b Mamma ringde och väckte mig imorse och jag behövde inte fara till tandläkaren, så jag sov vidare men for ändå till byn sen, ska måla lite ikväll och imorgon.

In this world theres real and make belive,
this seems real to me.


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0