My life would suck without you

Too bad that you couldn't see, see the man that boy could be.

Sitter i lillebrors rum nu, vid hans dator, lyssnar på hans musik, dricker hans cola och förövrigt har jag på mig hans tröja. Men när katten är borta dansar råttorna på bordet..  nån slags metafor eller nå. Som gjorde han till katt och mig till råtta? :o Svin braa.. Harads dagen imorgon, jao.. beroende på hur kvällen slutar får jag se om det blir av och fara över nå på dagen och kolla vad som händer där. Sen på kvällen kommer iallfall Hanna, Jonte, Henry och så vidare, så då blir det ett party. Kommer nog bli värt.


My life would suck without you.

    
   

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0