Tidsfördriv..


Hittade hos hanna :)

Personligt
Namn: Sofia elina Lundberg
Kön: Kvinna
Ålder: 19
Längd: kring 160cm
Födelsedag: 5 Februari
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Blågrön
Boende: Lägenhet
Skostorlek: 35-36
Vänner: Jodå
MSN: jaa.
Pea: ?
Humör: Just nu uttråkad iaf

Familj
Mamma: Monica
Pappa: Eivon
Syskon: Lillebror och sara
Husdjur: inget eget

Välj en vän som...
Du litar på: Hanna
Får dig glad: Många
Du skrattar ofta med: Sara
Saknar: Lillebror, oftast
Du vill träffa: Farmor
Du känt länge: Ida, har jag kännt längst av dom jag känner idag
Känner dig väldigt bra: Hanna
Som du gjort mycket med: Angelica

Känslor
Har du gråtit för att du varit arg? Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans till? Vet inte
När grät du senast? Jag vet inte
Har du varit riktigt kär? jadåå
Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte? det har väl hänt
Menar du det du säger? jag driver mycke med alla, men man vet när jag menar allvar

Ditt eller datt
Pengar eller kärlek? kärlek
Singel eller förhållande? beror väl på vem det handlar om?
Sola eller bada? Bada
Mobil eller dator? Mobil
Gröna Lund eller Liseberg? Har bara varit på lisseberg, men en gång är som enough
Mc Donalds eller Burger King? Ingen aning
Dans eller sång? pest eller kolera?
Fotboll eller innebandy? Fotboll!
Flyga eller åka båt? Flyga

Ärlighet
Lovar du att vara ärlig? hm
Har du varit kär i din bästa kompis? ?
Har du ljugit? ja, mer än flera gånger
Har du fuskat på ett prov? Jo
Har du berättat vidare en hemlighet? Jodå
Druckit eller rökt utan att dina föräldrar vet? Jo
Har du en hemlighet som bara du vet? Ja..

Har du...
Eget rum? Lägenhet
Egen TV? Joo
DVD? Jo, fast den har kapitulerat!
Dator? Joo
Mobil? Jepp
Telefon? Nee
Kontokort?  Jojojo
Pool? haha neej
Studsmatta? hos mamma :b
Cross/moppe?  ne.
Pingis/biljardbord? ne.
Jacuzzi? ne.
Villa? ne.
Märkeskläder?  inte mkt, meen
Smink/smycken för över 5000 kr? tror inte ens jag har för hälften

Dagens
Kläder? lillebrors
Smink?
ingenting
Smycken? ring, två turk-armband, pappas id-bricka, sen lite piercing här och var
Humör? trött, irriterad, rastlös
Gjort idag? sovit med linus och klippt, farfar, emil och lillebror.
Göra? se film tv
Måltid/-er? Frukost iaf
Sötnos? nyklippta emil :) ser tusen gånger äldre ut, min snutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0