There is always a brand new day


Harads dagen igår :) haha, var över på dagen en sväng men det sög groteskt. Det små regna och blåste så jag frös ihjäl minst tre gånger, så när mamma var färdig med sitt tvingade jag hon och fixa hem mig jävlat direkt. Hanna kom kring fyra med buss så vi hämta hon där, sen åt vi middag med mamma och pappa, började dricka ute på studsmattan, mysigt värre kan jag ta och informera om. Åkte över till byn och det vart riktigt roligt där faktiskt, var bra med folk osv. Även om det inte var lika mycke som det brukar :) Åkte till stan med Tim och dom, vart och sova nästan direkt men det gjorde ingenting. Nu ikväll har jag inte gjort mycke mest gått runt och mått psyksikt dåligt över att jag inte uppsökt en dusch, men det hade ändå inte varit nån ide med tanke på att alla mina kläder och handdukar befunnit sig i tvättstugan, men nu har jag duschat och sitter och funderar på om jag ska hitta på nå eller parkera mig i sängen och dö, men det får dom närmsta minuterna utvisa.

muppmupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0