Now again I found myself so far down


Ohja, nu är jag nästan i civilisation igen! Är iallafall nere i byn, har varit hos farfar sen torsdags med Sara, evy, lillebror och alla barnen mfl.. Nu sitter jag då och dricker kaffe, har tvättat mina kläder, duschat och nu väntar jag på att kläderna ska torka, för allt jag haft med mig är i torkskåpet. Efter tre dagar med bäckolja, myggmedel, små ungar, skog, eld och skit så behövde både kläderna och jag tävttas upp kraftigt, jag tror jag stod i duschen nästan en timme, tvätta håret två gånger, så jävla skönt! Jag är inte gjort för sånt där.. gå runt och vara äcklig, huhja. Men det har då varit roligt iallafall :)

Jag har så jävla mycke och vara glad över. Men det är ändå nånting som är fel. Som om nånting som inte ens finns går sönder Allting bara försvinner och jag gör det inte bättre. Men man kan inte vara trevlig, bara för att. Det går inte, låt mig vara iställe. Om det ens finns kvar nå av det jag trodde fanns. Det är såhär det kommer förbli, inte en gång till. Vi finns inte kvar så varför låtsas.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0