I think I'll better leave right now


Okej.. vad är det egentligen för mening med och förändras egentligen. Bara för att man säger nej till något man annars sagt ja till? Fattar inte poängen när det ändå inte känns bättre. Det handlar inte om och äta kakan och samtidigt vilja ha den kvar. För mig så har faktiskt inte allting en baktanke. Ibland handlar det bara om att äta den jävla kakan för att man inte har nå bättre för sig. Det handlar om och inse att det aldrig kommer bli bättre än vad det är. Om ingenting ändå spelar nån större roll är det väl lika bra och bara göra nånting om man vet att det skickar alla tankar på ett sidospår en stund, det tycker jag iallfall. Om det verken känns bättre eller sämre efteråt, så är det väl lika bra om det dödar tankarna en liten stund.. Nog för att jag knappt förstår vad fan jag menar, jag vet bara att jag är så jävla trött på allting, jag är nog inte skapad för och vara folk till lags eller förstå.

Just swallow me then spit me out..

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0