Eh eh, theres nothing else I can say



Nå jag är i byn och har varit sen igår. Har haft lite "egen tid" med lillebror, haha. Tror nog inte att nån annan än min syster förstår det där, men jag var tvungen :) Ska äta om nått tag, sen ska pappa skjutsa ner mig så jag hinner till tvättstugan, ska nog packa det mesta i samband med tvättstugan nu ikväll, så jag har nå kläder och ha med mig alls på onsdag när vi åker. Övrigt känns väl allting okej, har mest bara nördat på hos min syster i veckan, men det funkar det med. Tror jag varit på skolan varje dag i princip varje lektion också, även om det inte precis kännts bra.

Hur kan du lova mig, det ingen annan lovat mig.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0