I never thought we'd fall out of place


Hör och häpna: Jag har fått endel vettigt gjort idag. Fixat lite på skolan, börjar nästan kännas som att det finns ett slut på det här jävla året också. Varit hemma och hållt på lite med nå rest uppgifter. Varit till Jennie en sväng och kollade på nya Simpsons, jag tyckte som att det hade som tappat ginstan lite. Men med nya avsnitt var det lätt värt igen :) Sen gick jag hem före tio, har suttit hos Sara och plugga samhälls, har prov imorgon.. kan inte säga att jag har nån bra kännsla inför det men, har läst lite så det får väl bära eller brista.

It's not that I don't care about you
It's just that things got so out of place.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0