I see sunset in your eyes

All we do is linger, slipping trough my fingers.

Nååja, jag kom undan valborgs ganska lindrigt, vart jävligt lugnt för min del då. Men det tog jag snabbt igen på Lördagen då det var Criusing i piteå. Ibland har jag nog både jag och alla andra lust och skjuta mig även om ingen annan säger det, haha. Nåja, tur som fan att det finns folk som tar hand om mig när jag inte kan själv. Utan sällskapet i Lördags hade jag förmodligen varit i piteå. Jag hade då lämnat mig om jag var dom :) haha. Igår fulade jag bara på med min syster och ungarna efter jag tog mig hem.

Annars är det väl bara jämna plågor som vanligt. Försöker nöta på med skolan även om det går jävligt trög. Om det nu finns en enda seriös åder i min kropp så lyser den starkt med sin frånvaro och jag kan inte säga att jag gör mycket för och fiska fram den. Nio dagar kvar till turkiet, känns fläskigt jävla bra, lär vara skönare för mig och slippa boden än för boden och slippa mig :)

You can call me a slut,
you can call me a liar.
I got so many names now,
I can't even deny it.
You're looking like I do,
you know I can see you.
We dance to the same groove,
but I've got the right moves.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0