Jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i


 


Har hunnit med massa idag känns det som. När vi slutade kom Sara förbi skolan så jag och Hanna följde hon och pojkarna på stan. Träffade mamma också :) Sen följde vi även på BVC och lekte i väntrummet medans Sara besiktade Linus. Gick hem med ungarna och fixa nå mat osv. Sen kom Jonte, vart kvar hos Sara nå tag, gick ner hit och sen till Jennie. Var till Sara igen när jag kom hem och prata litegrann, samt borstade Curt vilket ledde till att jag vart hårig som fan så nu har jag duschat osv. Nu sitter jag och kladdar kortison och lite annat klegg. För er som inte hunnit med så har jag psoriasis efter många om och men och långa år. Känns lite som welcome to the family.. Men när dom nu kommit fram till det och jag fått rätt grejer för och kolla styr på det så är det inte så illa. Bara göra det bästa av det. Nu blir det och sova, har sovmorgon imorgon så känner mig inte allt för stressad..


vi gick långt här du och jag, kanske så långt vi kunde gå
kanske fanns ingen ärlig chans för oss, men jag ser det inte så
nu har jag frusit allt för länge, jag ska inte vara kall nåt mer
jag kan inte reglerna i spelet, men du får gärna komma hit
nu smakar jag försiktigt, skiljer varmt ifrån kallt
jag måste lära mig från grunden, jag måste omvärdera allt

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0