Take my heart and make it strong

Speak a lanugage of like you know what it means..

Är i byn en sväng just nu.. Sitter vid lillebrors dator och muppar mig, han har städat och grejat men nu har han gett upp och somnat tror jag. Jag och evy har då varit och hämta valpen idag, snuttigt värre, det är ju inte precis svårt och bli kär, hon är galet söt. Funderar på och fixa nå mat eller nå så behöver jag inte tänka på det när jag kommer hem sen, för jag ska tillbaka till stan om nått tag. Sen får jag väl se vad som händer ikväll, verkar inte bli så livat.

Känns lite som att allt lagt sig där det ska vara.. allt är bättre än på länge så jag antar att det får vara såhär. Det är lika att vänja sig vid att människor kommer och går. Hädanefter så tänker jag göra precis som jag vill, för det är jävligt vrickat hur mycke jag lagt åt sidan på grund av andra. Det går inte i längden heller. Från och med nu är det fokus på dom som bevisat att dom tänker stanna och kan vara glad för min skull hur som helst. Det är det som räknas.

       

When the sun shine, we shine together.
.

Kommentarer
Postat av: ida

2009-05-22 @ 20:18:31
Postat av: ida

du vet att jag stannar :)

2009-05-22 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0