Lyckan bär ditt namn

Allt som vi sa då, tänk att man kunde säga så..


Sitter här och funderar på vad fan jag gör vaken och lite annat. Idag har jag då städat, varit med Baby lite och packat lite mera. Åker ju som sagt till turkiet imorgon, blir nog jävligt chill. Även om det känns lite konstigt och vara helt borta eller hur fan man ska säga. Jävligt länge sen jag var det, men det kommer nog blir skönt. Hanna har lovat och komma ihåg allt jag missar som jag vill veta, hon är som söt hon :) Nu ska jag tralla vidare med winnerbäck och inom en snar framtid dö i sängen, blir nog en lång dag imorgon..


Nu har jag gått den vägen igen
Men det var inte samma sak,
Saknar någon vän
Jag önskar att det vore nån annan
Jag anar vem



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0