Are there things that you wanted to say

Åkte till byn :) och sen hem, sen gick jag till Ida och surra på med hon, Elina och Camilla ett tag, när jag kom hem gick jag till Sara och nu är jag hemma, har precis duscha, nu ska jag bara plocka i ordning till imorgon, ska i väg på praktiken, känns lika och inte missa så mycke, även om det är jobbigt och kliva upp så är det ganska roligt och vara där, blev lite sne när jag kollade på steg räknaren, dom dagar jag har varit på praktiken, hämtat Emil och hållt igång så har jag gått mellan 15000-18000 steg och nu idag när jag var hemma, i byn och till ida, så gick jag bara nästan 4000 tusen :s nog för att det blir väl vad man gör det till antar jag. Hm, i helgen verkar det inte bli mycke hålligång heller, eller blir lite kalas här på 57an på söndag, men annars är det nog en städ-helg om man säger så.

Som sagt, det finns en låt för varje tanke och varje kännsla..
Man kan väl säga att här är dagens:

There's a danger in loving somebody to much
And it's sad when you know it's your heart you can't trust

Theres a reason why people don't stay where they are
Baby, sometimes love just ain't enough

I could never change you and I don't wanna blame you
Baby, you don't have to take the fall

Yes, I may have hurt you but I did not desert you
Maybe, I just wanna have it all.

Theres a danger in loving somebody to much
And it's hard when you know it's your heart they can touch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0