Everything I need and more

Blev och vara hemma idag, hade apa ont i skallen när jag vakna så det fick bli så. Nu sitter jag och funderar på om jag ska knata iväg till skolan på etiken, eller om jag ska fara till byn, känns som att det var en miljon år sen jag var dit så vill typ fara även om det bara blir en liten sväng.

Nåja, igår kom Jennie, Jonte kom också, Jennie gick, Nisse kom senare också, trevligt även om jag var dödstrött. Somnade efter tolv nångång och har sovit till nästan tolv idag så nu känns det bättre. Även om jag inte har så ont i skallen än så känns det som att jag är helt mörbultad i skallen och nacken. Antar att jag haft migrän igen :s Blir fan irriterad, känns som att jag har det lite väl ofta även om det bara är en gång i månaden eller nå sånt. Men tror nog det kommer lite som ett bakslag när jag sovit halv taskigt och stressat, vilken man lugnt kan säga att jag har sen praktiken börjat. Eller inte sovit dåligt har jag inte, men stressat och haft fullt upp har jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0