Jojo.

Ibland känns det så jävla svårt och komma ihåg alla. Jag vet att jag är jävla sämst på och höra av mig och orka göra nå, bortsett nu från helgerna kanske. Men ändå känns det som att ingenting är som förut, som det ska vara. Det är inte så att det inte känns bra nu, men jag vill hinna med allt. Allting som händer nu och allting från förr som bör tas vara på. Kan lova att jag inte glömt bort någon även om det verkar som det. Gah, kännde bara för att få det sagt. Mer än det så känns det ibland som att ingenting kan bli bättre, visst finns det vissa saker som fortfarande är ganska tungt ibland men det är inget jag kan göra nånting åt, det kommer gå över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0