13:39

Nu har jag gjort en av etik uppgifterna, den nya som jag inte gjort en gång redan, den var inte så svår. Inte för att nånting är det egentligen, det svåra är att sätta sig ner och göra det. Tänkte att jag aldrig skulle komma mig från dator, det gjorde jag inte heller. Men jag tänkte till och kom på att, vad fan.. Jag kan ju likagärna göra det på datorn och skicka in dom. Extra poäng till mig. Allt går mycke fortare med lite tidsfördriv på sidan om, iallafall för mig. Kom och tänka på en annan sak också, jag klev upp vi nio idag även om jag nu vaknade sju och det fula är att jag är på mycke bättre humör och får mycke mer gjort om jag kliver upp på morgon, det känns bättre på nå vänster, jag hatar egentligen och sova bort hela dagarna även om jag är bra på och göra det. Jag vet inte omdet beror på att jag blir tjurigare och får mer gjort om jag är trött och sliten och det har jag fan ingen bra förklaring till men så är det. Meen, nu ska jag se om jag hittar nå värt och äta, märkte just att jag håller på och svälta ihjäl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0