22:18

Hmmh, vart och bada senare än vad jag tänkt imorgon så har inte preics nån panik och gå och sova än, även om jag säkert skulle kunna somna, fick fan kämpa för och hålla mig vaken på bussen på väg hem. För övrigt håller jag på och frysa ihjäl, inga fönster öppna och elementen är på fullt så finns inte mycke mer och göra, typ dra täcket över skallen och vänta på att det ska bli varmt och förhoppningsvis somna då, jag har ingen anledning och vara vaken precis. Är fan inte så sugen på och bada imorgon har ganska mycke eksem så det lär inte bli så skönt, men barrra hem och duscha och hälla olja så känns det säkert bättre.

jag väntar på det där som gör det till allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0