You took a swing, I took it hard

Vet inte ens vars jag ska börja, kan väl ta och beskriva den senaste tiden som dimmigt eller nå. Men det var ju inte så noga kanske. Orkar helt seriöst inte bry mig känns det som. Det vänder i skallen på två minuter hela tiden. Ibland vill jag bara springa iväg och sätta mig ner för att allt ska sluta blixtra runt i huvudet på mig. Det finns ingen logik och inga bitar passar, ingenting är som det ska. Ibland vill jag bara spy över hur jag beter mig, men jag kan inte göra nånting åt det heller, det blir bara så. Ibland behövs det så lite för att det ska spricka när allt köttat ihop sig, nog finns det mycke som känns jävligt bra men det mesta är som det inte ska vara. Jag håller nog på och bli galen, ibland är det svårt och hålla ihop alla trådar. Sen är det ju alltid kul och höra saker som sägs bakom ryggen, alltså. Om det nu skulle vara så att nånting av allt stämmer, så är det ju mitt eller mina problem, skulle nånting stämma så har jag förmodligen mina anledningar och nej, du eller du eller du eller du har ingen aning. Gå och dö.

I told you I'm not bullet proof
So now you know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0