00.08

Kan väl ta och sammanfatta helgen eller nå, i fredags sov jag. Försöker komma ihåg om jag gjorde nå men jag tror fan inte det, sov garanterat 95% av det dygnet. Så på igår var jag svin pigg och taggad! Ida kom frammåt eftermiddan, sen drog vi vidare till Camilla, åt och drack en skvätt. Jag camilla och emil gick vidare, skulle på bränna men det vart inte av. Jag bytte sällskap och sen vart det ett jävla spring, ice, bränna, puben minst trehundra gånger på varje för det sög jävla anus. Åkte bil en svägn var hemma redan kring två, känndes bra. Har varit ganska lugnt för min del, inge tjafs alls vilket duuuger fint för mig. For till byn idag så nu sitter jag här och trallar på, är trött så blir nog godnatt strax. Sovmorgon imorgon, inte illa.


just remember darling all the while
you belong to me..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0