Everyboys heard, about the bird

Orkar inte skriva här nå mer känns det som, långt ifrån lika ofta. Men blir väl så när det enda jag inte kan skriva nå intressant. Tappar som lusten när jag nött på i flera dagar om vad jag gjort.

Hm, jag är less på allt trassel och skitsnack, för det är vad det är. Nog ljuger jag och jag kommer aldrig säga att jag inte gör det, jag undanhåller iallafall ganska mycke "för stunden" eller hur man ska säga och jag ljuger oftare för andras skull än för min egen. Jag ljuger mer för andras skull än för min egen. Men då är det oftast sånna saker som jag bara vet, som inte borde komma fram genom mig. Men det mesta kommer fram i slutändan, kom ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0